![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#10 |
|
Jag tror nog att elektrikern är skicklig i sin yrkesutövning. Han är bara ovanligt nonchalant mot kunden. Tror inte jag behöver oroa mig över kvaliten på jobbet för det är otroligt snyggt gjort. Han har bara klantat sig och "glömt" dragit fram några tåtar ur skåpet, eller glömt koppla ihop dom i kontakten. Jag behöver nog inte vara rädd att han gjort allvarliga fel i stugan.
När jag köpte stugan så stod ju trådarna rätt ut ur väggen och var isolerade lite knapphändigt med isolerband. VP rören var avbrutna och han hade gjort egna kopplingar som var totalt lagvidriga i centralen. Han behövde mycket ström för han... håll i er. Han svetsade inomhus på sina bilvrak!!!!! Nu är det snyggt och säkert men inte riktigt klart bara. Får se vad nästa vecka har att erbjuda. Kanske en överraskning att elektrikern dyker upp på måndag och fixar till fadäsen ![]() Skulle jag berätta allt strul runt den här stugan så skulle ni häpna. Hoppas det en dag löser sig med allt så den känns som min. Den enda positiva överraskningen med stugan är att vi hittat en borrad brunn på tomten. En ovärdelig guldgruva om vattnet är tjänligt. Ingen visste om den vid försäljningen av stugan ![]() Senast redigerad av Delfintua den 2007-07-11 klockan 07:40. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:07.