![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Inte behöver bilen vara 28 år för att taket ska trilla ner.....
Jag fick en av de första SAAB 93 som tjänstebil 1992/1993??. Den bilen hade hur många fel som helst på - stod oftare i verkstaden än på jobbet. När till sist taket började trilla ner efter ett år byttes bilen ut. Tur att det var en tjänstebil! Jag kör fortfarande SAAB - och min nästa bil blir säkert en sådan också! Kan tyvärr inte hjälpa dig vidare, Aina. Men jag har för mig att mellan metalltaket och tyget ligger en svart pressad massa. På en Volvo, säger maken att det är skumplast emellan. Han har samma problem efter 6 år - så har du en bra metod tala gärna om. Att tyget är elastiskt gör det extra svårt att limma (tror jag) ![]() Sonen, som har en 18-årig Aero, har också testat en del. Träffar honom i morgon och ska fråga. Återkommer kanske.... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:01.