Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2007-06-28, 20:41   #1
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Bra att du äntligen fått symaskinen och hoppas den fungerar bra även efter att ha åkt runt en hel del!

Det som retar mig, är att säljaren gav dig extra garanti, jättesnällt, men det borde ju vara Posten som gör det (ersätter dig), och inte säljaren. Det är ju inte säljarens fel att det åkt runt lite och turistat lite på olika postkontor. Alltid är det så!

Jag vet inte om jag berättat, men jag skickade ett brev till USA (med dockkläder i) och efter 1 månad så blev kunden orolig ochsa att hon inte fått någonting. Sen så fick jag tillbaka det, tydligen är de i USA inte så mycket bättre. Kunden har råkat ge mig fel postnummer, 1 siffra fel. Det som är det larviga, är att posten därborta har strukit över och skrivit rätt postnummer till slut, men ändå skickat tillbaka? Varför?! Varför inte posta om de klurat ut själva? Men det löste sig till slut, kunden betalade igen för portot (det var hennes fel trots allt) o jag skickade det igen o det kom fram.

MEN Sverige är tydligen dyraste landet i Europa när det gäller posthantering....... Så varför har vi inte bättre service!?!
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons