![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#5 |
|
Jag tror också att fetman och även allergierna kom när vi började äta konstgjorda saker som mager mjölk, sockerfri läsk och annat "light". Det kan inte vara nyttigt att äta konstgjord mat. Mat som innehåller kemikalier istället för naturliga ämnen.
Förr fanns inte allt detta, och folk mådde bättre, allergier var inte vanligt för bara 50 år sedan. Övervikt var heller inte vanligt då. Jag tror att vi har blivit grundlurade att tro att vi ska må bra och hålla oss friska med konstgjorda medel. Jag har hittat dokument på Internet som visar att vissa producenter anställt s.k. forskare till att forska fram att konstgjorda produkter skulle vara bättre än naturliga produkter, för att få folk att köpa just deras produkt. Både dessa forskare och dessa producenter tjänar alltså massor av pengar på lögner. Ingen bryr sig om att folk blir både överviktiga och sjuka, det viktigaste är att tjäna pengar. Senast redigerad av xyzavslutat den 2007-06-02 klockan 21:51. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:19.