![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Wahlmans Textilimport i Gnarp.
Är det någon som vet var detta företag ligger?
Är det i Gnarp uppe vid Sundsvall eller vid Virsbo (Västeråshållet)?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Mellan Hudiksvall och Sundsvall, 800m in från E4:an. Du har 4 mil kvar från Sundsvall ner dit, och är ´klart värt ett besök!
kram. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Oj detta vill jag veta mer om jag bor själv i Ljusdal...!
Har dom någon hemsida? Vad är det för företag? Eliza |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nu är det ett par år sen jag var där, men då fanns "allt". Han levererade till många affärer som säljer tygstuvar och tyg per kilo. Då hade de även börjat ta in andra tyger bla fantastiska lintyger. Om man har tid att gå igenom tygerna så kan man göra riktiga fynd, men man får även vara uppmärksam att det kan finnas tyger med små skönhetsfel.
Synd att Gnarp ligger i mitten av vårt avlånga land, jag passerar alltid tidigt på morgonen eller sent på kvällen = stängt. Mvh Mariette |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Där finns tex lapptäckstyger i olika sortering, första och andra, på kilo, som stuvar då. Det finns klädestyger, snygga gardiner, Allt för heminredningstextilen, mattrasor mm. Dom har nog ingen hemsida men sök på nätet och slå en pling..Klart värt ett besök alltså!
kram. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har hört att det ska finnas gott om lapptäckesstuvar.
Men man kan handla där som privatperson väl?? Får ta och svänga in där nästa gång jag ska norrut. Men jag hittade inte dom på eniro...? Så jag kan inte slå en pling innan.. Är det någon som har en susning om öppettider? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Telefon nummer
Jag tror att det har nummer 0652-24030. Tyvärr kommer jag inte ihåg öppettiderna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tack!
Jag har skickat mail och frågat om öppettiderna nu. Sökte på numret på Eniro och fick napp, och en mailadress stod me´ Tack och tack! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:13.