![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Symässan i Sollentuna
Är det många som har tänkt att åka dit? Vad står det på inköpslistan? (Vad man kommer hem med sen är ju en helt annan sak
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej,
Jag och en kompis åker bussresa från Lindesberg på lördagen. Jag har inte tänkt handla något speciellt (men det vet man ju hur det blir med det). Jag ska kolla in lite mönster och böcker till lapptäcken hade jag tänkt mig. Det är ju ett utmärkt tillfälla att inhämta insperation för lång tid framöver. MVH Bitte |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
jag åker väl dit på frdagen skulle jag tro.
har nog ingenting planerat att inhandla. mest gå runt och kika om jag hittar nåt kul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag ska dit på lördagen, hoppas få med min min moster. Det enda jag har planerat köpa är trikåtyg. Inga broderier ska det bli för min del, har inte sytt dem från förra mässan än. Snart kommer vi få flytta igen för jag har så många sy/stick/broderiprojekt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Fredag....
...tror jag det blir för mig.
Har en lååååååång lista med saker jag ska titta på. Vad man sen kommer hem med är ju en annan femma ! Det blir nog tråd, quilttyg, mönster å några tillbehör till symaskinerna. Quiltlinjaler ska jag oxå kolla å trikå från e-slöjd brukar det bli. Bara 2 veckor kvar !!! // Malin ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag måste rekommendera en pinal som brukar säljas på syfestivalen..nämligen teflonskyddet till strykjärnet. Det funkar! Kolla på demonstrationen, var skeptisk, köp med dig en hem och testa. Den har besparat mig många rengörningar av strykjärn. För att inte tala om inga mer sönderpressade tyger.
Jag ska dit på fredan, jag börjar dagen på jobbet, flexar när jag är på mässan och sen tillbaka till jobbet. Eftersom jag inte håller på med så lappteknik så är det inte så mycket för mig egentligen. Det är klädtyger som gäller för mig, samt den där underbara långa montern med allt möjligt mojs. /Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Vilket/vilka datum är mässan?
Isabell |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
25-27 februari
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Det blir lördagen i år för min del. E-slöjd och "den långa montern" med alla tillbehör som Mia skrev om. Hoppas på att bra halvlinnetyg till köksgardiner också... och byxtyg till barnen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:23.