![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Stoff och Stil MODE Katalog 2006?
Hjälp! Snälla!
Jag hittade ett tyg (minns inte vad det heter nu) i en Stoff och Stil katalog ifrån förra året som jag skulle behöva ha nu.. Och nu, har jag slängt katalogen när vi flyttade! :S Har beställt den nya, vår o sommar katalogen, men inte säkert tyget är med där.. Är det någon där ute som har en Stoff och stil katalog från 2006 som har lust att skicka denna till mig isf? Jag kan skicka tillbaka den när jag kollat upp tyget och beställningsnr om den är lika värdefull för er som för mig! Senast redigerad av Darkweaver den 2007-04-12 klockan 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Höst Katalog 2006 Stoff och Stil
Jag har en höst katalog 2006. Har ingen användning av den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har du lust att posta iväg den till mig då? Självklart betalar ja portot...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Fick katalogen idag, visade sig vara fel del.. Ska vara "Mode" delen jag var ute efter, med klädtyger.. Inte hemtextilerna..
![]() Någon annan där ute som har Stoff och Stils mode katalog 2006? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har höst-vinter 2006-07 om det är den du menar. Isf maila mig din adress så skickar jag den till dig.
/Tua |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Super
![]() De va rätt katalog ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Vilken tur att man har svårt att kasta saker ibland
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:22.