![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#13 |
|
Kanske blir mitt inlägg inte så trösterikt, men min känsla för alla som har ont eller mår dåligt på annat sätt är inte mindre för det.
Det som hjälpte mig en gång mot kronisk värk i armar och axlar var en homeopat. Jag kunde t.ex. inte lyfta armarna mer än cirka en decimeter ut från kroppen. Det gjorde fruktansvärt ont. Bara att använda deo när jag duschat var ett h-e, jag fick trycka in deoflaskan i armhålan eftersom jag inte kunde lyfta armen tillräckligt. Var tvungen att äta värktabletter när det var som värst. Jag försökte även med Cortisonsprutor, vilka inte heller gjorde någon nytta. Min homeopat botade mig, med olika naturmedel, som jag idag inte kommer ihåg namnet på ens. Visst, det tog några månader, men vad är det mot åratal av lidande innan? Ingenting i mitt tycke! Nu vet jag att många inte tror på att det går att bli botad på naturlig väg, med t.ex. homeopati. Homeopatin säger att det finns inget alls som är obotligt! Jag anser att dom gifter som sjukvården ger idag bara lindrar symtomen, i bästa fall, och inte alltid det alla gånger. Ofta blir besvären bara ännu värre på grund av giftiga mediciner som ger olika biverkningar, som man måste ha andra giftiga mediciner för att häva, som ger ytterligare biverkningar osv osv. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:42.