![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#11 |
|
Tack alla ni som hittills har svarat. Det är till stor hjälp för att jag ska kunna bilda mig en uppfattning av hur intresset ser ut. I och för sig så är det kanske tokigt att ställa sånna här frågor på ett forum där nästan alla håller på med sömnad själva.
![]() Men er erfarenhet och era åsikter och förslag är jättevälkommna. Tanken är att jag ska starta verksamheten i liten skala, och sedan se hur det fungerar. Och visst är det sant att den här typen av kläder oftast är lite dyrare. Men som "Evelyn" sa så tror jag också på ett hyfsat intresse i stortsäderna, och har även fått lite indikationer på det. Självklart så ska man ha möjligheten att kunna köpa "speciella" kläder oavsett storlek. Ska ev. göra en korsett till en kompis som är lite kvinnligt mullig ![]() Åter igen, tack. Keep it up! ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:03.