![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#6 |
|
Vad jobbigt det låter Helena. Jag brukar säga att släkten är värst, och släkten är bäst. Om relationerna är bra är det ju toppen, men fungerar det inte så är det verkligen jobbigt. Vänner kan bytas ut lite under livet beroende på att man flyttar eller att man utvecklas åt olika håll. Men om det inte fungerar bra med nära familjemedlemmar kan det bli riktigt slitsamt känslomässigt.
Människor som man mår bra att vara tillsammans med skall man umgås med, men personer som "drar ned en" skall man träffa så lite som möjligt.Man kan inte ändra på andra, bara på sig själv. Jag förstår att det är jobbigt för dig, men jag hoppas att du hittar ett förhållningssätt till din halvbror som du mår bra av, oavsett hur du väljer att göra. Senast redigerad av Victoria_AB den 2007-01-24 klockan 16:17. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:22.