![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 | |
|
Citat:
Den senare av dem, dvs http://www.singermachines.co.uk/ säljer Singermaskiner och en maskin som här i Örebro går på 4995kr (7462) landar på ca 2900kr därifrån (Samma maskin kostade iofs 3800kr på sycenter eller vad det hette på odenplan i Stockholm), En datorstyrd Quantum 9910 som jag inte vet vad den kostar i Sverige men riktpris 2004 var visst 7695kr går på ca 3900kr. Dvs runt 45% rabatt där också. Pfaff och Bernina verkar dyra överallt men Janome verkar ju bra så jag kör nog på det. Pfaff 1538 verkar ju väldigt trist och inte alls prisvärd i jämförelse och Bernina Activa ser jättesöta ut men de är ju dyrare som sagt. Själv råkar jag bara ha pengar över, de skulle/ska ju egentligen gå till en Macbook Pro så är ju lite dumt att slösa pengar på en symaskin, men äsch, får väl hitta nya hur det nu skall gå till =P Den billigare Singermaskinen verkar iofs gå att få tag på i USA för runt $200, så ca 1250kr eller en fjärdedel av priset mot här i Örebro! Galet. Senast redigerad av aliquis den 2007-01-12 klockan 00:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:50.