![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
#6 |
|
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 32
|
Så många och så snabba svarare! Jag är helt överväldigad. TACK!
Det är väl mycket frågan om begagnat (3 år verkar de flesta vara på) vad gäller D1 och ny vad gäller D2 (ev. demo). Jag blev lite tveksam vad gäller D-card som 2:an hade. Är inte det klumpigt om man jämför med diskett? Det påminner lite om "stenålderns brodyrmaskiner" (Huskvarna tänker jag på) med rattar bak som man byter. Jag har testat en kompis D1:a och tycker att displayen verkar bra. Saknar man inte den på D2:an? |
|
|
|
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:23.






Trådad visning