Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-01-04, 13:38   #6
lill-hugo lill-hugo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 32
Så många och så snabba svarare! Jag är helt överväldigad. TACK!

Det är väl mycket frågan om begagnat (3 år verkar de flesta vara på) vad gäller D1 och ny vad gäller D2 (ev. demo).

Jag blev lite tveksam vad gäller D-card som 2:an hade. Är inte det klumpigt om man jämför med diskett? Det påminner lite om "stenålderns brodyrmaskiner" (Huskvarna tänker jag på) med rattar bak som man byter.

Jag har testat en kompis D1:a och tycker att displayen verkar bra. Saknar man inte den på D2:an?
lill-hugo är inte uppkopplad   Svara med citat
 

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons