![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Känner inte till toyota men du har väl en instruktionsbok som visar hur du monterar och om det är rätt resår bädd till din maskin.Man måste nästan ha instruktionsbok för att veta att allt blir rätt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Jo visst har jag en instruktionsbok, men får inte kläm på det, jag provar igen..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Det kan vara klokt att först lära sig sticka på huvudbädden så att det flyter bra innan man lägger till resrårbädden. Det är svårare att sticka med reårbädden, blir mer att hålla reda på även om möjligheterna också utökas, hur man sätter tyngder mm skiljer sig från hur det är när man enbart använder huvudbädden.
Det kan vara lite knepigt att sätta upp resårbädden eftersrom vinkel och avstånd mellan de två bäddarna är viktiga. Hur man rättar till detta borde stå i manualen till resårbädden om du har den. Om du inte hittar någon information om detta återstår att söka på internet. Det finns också en mängd amerikanska epostlistor som vänder sig till ägare av olika märken. Kanske finns det en lista för Toyota-ägare och där kan du kanske få svar. Jag har ingen erfarenhet av Toytas maskiner, har själv en uppsättning Knitmaster men lärde mig sticka på en Brother. Hälsningar Nina |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Jo jag har instruktionen även för resårbädden. Jag ska bara skaffa mig tiden,,
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:38.