![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Pay&Read har också en betallösning
Har ni kollat in Pay&Read Pay&Read
Man behöver vara ett företag för att använda deras lösning. Kostar inget att börja, men man betalar % på köpsumman (som man såklart bakar in i priset till kund). Har utvecklat en e-handelslösning myShop, som använder Payer som betalningssystem, både kortbetalning och direkt bankbetalning. De stöder även 3D som är ny säkra sättet att göra kortbetalningar på. Läs mer om min e-handelslösning, myShop, på FozzTech - myShop , kolla in några av mina kunder vad de säljer, visar upp mm (se kundlistan på min site). Jag kan sätta upp en demo shop om några vill börja testa att sälja på internet. Varför inte gå samman och sälja ihop, min lösning är mycket prisvärd och kraftfull. Skall jag ta fram ett förslag åt någon så maila mig på info@fozztech.com. MVH Björn |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:32.