![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Om det inte är för sent så hoppar jag gärna på
![]() Jag har iofs redan börjat sy på min korsett som blir en ub i rött taft (samma tyg som i min balkorsett, morrflickan ![]() Använder också ett mönster från ageless patterns, samma som jag använt till korsetten med nitar i mitt galleri. Dock en storlek mindre för att kunna snöra åt mer! ![]() Det speciella med min korsett blir då att jag tänkt brodera på den.. (skall tilläggas att detta är någonting jag precis börjat med så viljan är större än kunskaperna inom broderi ![]() Eftersom nordisk mytologi är ett stort intresse hade jag tänkt brodera inom detta tema.. antagligen blir det ett stort sagoträd (Ygdrasil)på ena sida av ena korsetthalvan.. dock får vi se hur långt jag kommer innan jag blir arg och gör något lättare ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:41.