![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
1 Vad har ni på er nu? Svara så utförligt ni själva känner för.
Jeans, svart tishirt, lila kofta, underkläder och tåstrumpor. 2 hur ofta använder ni kjol respektive byxor? Jag använder kjol nästan lika mycket som jag använder byxor. Men jag brukar ofta ha klänning. Tantklänningar mest, som jag kallar dem. Det kan man väl räkna som kjol? 3 vad för skor har ni på er till vardags respektive fint? Jag har inte några speciella finskor direkt, använder alla mina skor till vardags , annars skulle de knappt aldrig blivit använda ![]() Men om jag ska vara fin så har jag helst klackeskor. 4 vad är vardags kläder respektive fin kläder för dig? Själv bruakr jag vara "kalasklädd" till vardags. Mest för att jag tycker om de kläderna ![]() Men annars tycker jag att det viktigaste är att man själv känner sig finklädd om man ska vara finklädd. Själv vill jag gärna ha kjol/klänning och strumpbyxor om jag ska vara fin ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:48.