![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() med gipsad vänsterhand efter en karpaltunneloperation och kan inte göra så mycket lustigt precis. Snälla ni muntra upp mig med roligsa länkar! Kan vara allt mellan himmel o jord! Kramisar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vilket elände.
En sån operation har jag också gjort,,, trösta dig med att gipset tas bort om 14 dar!! ![]() Ja, vad kan du hitta på att göra? Kolla runt här på sysidan, läsa, ta en promenad!! Inte mycket till tröst. en vecka efter min operation så hjälpte jag en person att lägga upp en överrock,,, det gick bra med 1 ½ hand!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja vilken otur man kan ha. Sitter själv med gipsad högerarm p.g.a. en handledsfraktur. Som tröst kan jag säga att det är bara första dagarna det känns jobbigt. Man vänjer sig snart vid klumpen på armen och kan använda handen till mycket. Lycka till med läkningen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har åxå gjort carpaltunneloperation i både höger å vänster. Vänstern förra hösern och högern ijanuari,blev inte gipsad utan hårt lindad med en kudde i handen. Blev helt ok och har kunnat börja att sticka utan att det gör ont i händerna. Lycka till med läkningen allihopa
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Det här är en av mina favoriter:
http://www.tjuvlyssnat.se/ Och den uppdateras flera gånger om dagen! ![]() /Ilse |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag säger bara: googla!! Sök på alla möjliga och omöjlia fackuttryck på engelska som gäller tyger, band, fransar, spetsar, mönster.....ja, allt möjligt. Du får en massa träffar och hittar massor av roliga sidor. Speciellt i England finns mycket fint att vila ögonen på och du kommer att få massor av idéer....!
Enda nackdelen är att det kommer att börja klia i fingrarna.... ![]() Krya på dig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Vill du titta på massor massor och åter massor av sy- och hobbyidéer, så kan du titta på http://www.craftster.org/forum . Underbart community!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Lite mer underhållning:
http://www.trist.nu/index.php?page=video&link_id=1560 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Mitt gips åker imorgon. Vis av erfarenhet av både egna och andras frakturer har jag använt armen mycket. Så förhoppningsvis är det bara lite att arbeta upp till man kan gå tillbaka till jobbet i vården.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Är strax på väg till tåget för idag ÅKER GIPSET AV!!!! yes!! Sen j*r anamma! Solen lyser här i Skåne bara så ni vet! Kramis
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:23.