![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
GRATTIS! Vad roligt med så många nya sysidebebbar. Själv har jag tre vuxna barn och för tillfället 4 barnbarn. Trodde det var slut på barnbarnen efter de tre första men så kom en liten Benjamin i januari. Nu verkar även yngsta dottern fundera på ännu en så man vet aldrig.
Jag var en ung mamma (18) och min mamma var 20, fördelen med det är att man får vara med lääänge. Min mamma är bara 70 och har tre barn, 6 barnbarn och 4 barnbarnsbarn. Lever hon till 90 hinner hon kanske med barnbarnsbarnbarn. Jag önskar dig inte guld mitt barn ej heller pengar och makt Jag önskar dig modet att vara dig själv och stå för vad du har sagt Jag önskar dig inte en stenfri väg men kraften att vägen gå Jag önskar dig kärlek i riklig mått och vänner att lita på Ursprung okänt (för mig) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:31.