![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#6 |
|
Usch vad jobbigt... :/ Tyvärr verkar AF inte jobba för några andra än sig själva. De gånger jag varit där har _jag_ fått tala om för handledaren hur min bransch ser ut, hur det verkar på jobbfronten osv. De verkar stå handfallna och den enda hjälp de kan erbjuda är att skriva in en på nån slags introduktionskurs för nyinskrivna vid AF. Jag har varit inskriven på AF någon period varje år i flera års tid och det syns ju i deras dator. Ändå föreslår de denna (enda) "åtgärd" varje gång.
Jag försöker bara hålla mig borta därifrån så mycket jag kan. Men när man verkligen måste ha med dem att göra, så är det ju skit att de inte står för vad de säger som i ditt fall Cecilia. Med alla krav som finns på de arbetslösa, så är väl det minsta man kan begära att _de_ håller sina löften och planeringar. Hoppas det ordnar sig för dig! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:27.