![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#11 |
|
Hej, jättekul att få det första huset igår! Tack Oddny, det var jättefint.Mina block kommer inte att vara färdiga att skickas förrän den 31/7, eftersom vi kommer hen från semestern den 30:e. Jag har planerat att ta med mig blocken och sy en del på dem i bilen.Jag har sytt applikationer den här gången, så det blir ett bra handarbete att ta till under resan.Egentligen hade jag tänkt att sy alla blocken på maskin, men min kära symaskin har inte varit helt kurant sista tiden. Den går att sy på men den låter något förskräckligt,så jag "sparar" den till sånt jag måste sy på maskin.Sen får det bli en tur till symaskinsdoktorn efter semestern. Nu får ni ha en härlig sommar med mycket roligt handarbete framför er!
Hälsningar Annika |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:33.