![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Jag klarar det inte
Jag klarar inte att gratta nästa veckas födelsedagsbarn eftersom jag "tyvärr" måste åka till Side i Turkiet (tyck synd om mig). De som jag inte klarar att gratta utan behöver hjälp med är:
Soplin/Sophia som fyller år den 3 maj, Lottisen/Ann-Charlotte den 4 maj, Sandgatan/Annika den 5 maj, Gottgrisen/Ann den 6 maj och sist men inte minst sylena/Lena den 7 maj. Ni får alla ett litet ord på vägen här [COLOR=red]"Den största källan till njutning är omväxling"[/COLOR] Ni får också en bukett blommor att dela på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej Agneta! Vi har blivit så bortskämda med att du grattar oss alla.
Tyvärr! så åker du till Turkiet, så vi andra får ha lite koll på dom första Maj Blommorna. Ha en bra, varm, mycket sol och så förstås mängder med nya tyger semester. kram helena |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
första maj är en väldigt bra dag att fylla år på
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Grattis Nini viste inte om att du fyller år
men här kommer en kram till dig, från soliga Spanien. hoppas ni har vårväder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack för den kramen
![]() ![]() visst har vi vårväder men också regn så trädgården får vänta ett tag till! men inte symaskinen!! I morgon ska de sys mellan uppvaktningarna! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:19.