![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Kan väl nu "avslöja" att även jag beställde
i helgen som gick från Russell på sewingmachines.co.uk! Jippi! ![]() En Janome 300E på det erbjudandet de hade, då kostade maskinen 599 pund + frakten 35 pund = ungefär 8 620:- totalt. Fyra vardagar ska det ta som mest,innan maskinen kommer fram, från den dagen den lämnas till transportföretaget. (Beror lite på var man bor i Sverige.) Mitt e-card fungerade (har Nordea), men jag blev ändå uppringd av Russell för en annan frågeställning. En mycket trevlig, serviceinriktad man som ställde sej lite lätt undrande till att så många svenskar köper av honom, han säljer snart fler maskiner till Sverige än vad han säljer i England! ![]() För er som ev undrar, garantin har man, men man får själva bekosta frakten till England för att kunna utnyttja den. Står inte helt tydligt på hemsidan, men jag ställde frågan när jag hade honom i tfn. & nu väntar o väntar jag... ![]() Försöker klura ut hur Embird funkar under tiden... ![]() Senast redigerad av catla den 2006-04-06 klockan 23:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:31.