![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Det var många som "vart drabbade" totalt var det 34 kommentarer, som den "vänliga själen" skrev!!!
Jag själv fick inget av den slängen, men jag vart ledsen för alla som vart utsatta. Någon fler än jag bör väl ha sett vem det var. Nu vaknade jag ganska tidigt igår och loggade in. Jag "håller koll" på om det kommer mer, och isåfall skickar jag privata mail! Kan det vara OK? Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Det var bara några och det verkar som om personen i fråga själv tagit bort sina kommentarer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Jag såg aldrig dessa beska kommentarer som den här "småsinta"människan kastat ut "från sin galla".
Där missade jag inte något! Jag tycker att sådant ska inte tolereras! Det är många unga och glada människor,vilka är själaglada för vad dom har åstadkommit,och sedan kan vi få brivilegiet att se deras alster. Sådant ska uppmuntras! Ingen ska behöva vara rädd att bli påhoppad på ett nedrigt sätt,spelar ingen roll om man är fullt utbildad skräddare eller nybörjare! TESS! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:59.