![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Ohlssons tyger är jättebra - jag vet - när jag bodde i sthlm köpte jag alla mina tyger och tillbehör där, men på orten där jag bor finns det ingen Ohlssons.. närmaste ligger i sthlm.
Vad jag vet, så skickar inte Ohlssons något hem till någon.. dessutom verkar deras hemsida vara nere. Denna korsett är ett projektarbete (eller en del ut av den iaf) och allt detta ska betygsättas om ett par veckor. Egentligen ser man väl inte så mycket av fodret, utan jag vill bara att allt ska vara helt perfekt, eftersom det just ska bedömas av ett proffs. Jag får se hur jag fixar det..kanske får jag ta och stryka på en bit av yttertyget på fodret vid alla kanter. Vad som förbryllar mig mest är att Claes Olssons som har mycket öljetter, inte har små silverfärgade öljetter, utan endast mässingfärgade små och stora silverfärgade. Alternativet är väl att köpa billiga mässingfärgade öljetter och spray dessa med krom. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:06.