Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2006-01-16, 20:40   #3
Pinglan Pinglan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2004
Inlägg: 2
Hej Jorild och Pia,
Vinklad efter kundens perspektiv? Reportern pratade med VD´n och fick ett bemötande som han aldrig varit med om tidigare. Han sa att det hörde inte till vanligheterna att en VD på ett stort företag bemötte en reporter på det viset. Inte heller att man pratade om sina kunder på detta sätt. Jag har som kund inga möjligheter att byta återförsäljare när jag är missnöjd. Jag dömer inte ut alla Janome maskiner men så länge dom funkar så är allt frid och fröjd men problemen börjar när man ska bevisa fabrikationsfel!? Såna fel som bara uppstår ibland åtgärdas inte enligt VD´n. Inte heller tar dom ansvar för vad deras service tekniker gör med maskinen. Enligt VD´n så köper dom bara tjänsten och kan inte hållas ansvariga.
Ja som kund är det inte lätt//Lena
Pinglan är inte uppkopplad   Svara med citat
 

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons