![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Desperat efter jeanstyg
Hejsan , jag är ny på detta forum och vet inte alls för mycket om det, men min fråga är iallafall:
Vart kan jag köpa jeanstyg i färgerna ljusrosa, röd, gul och vit? Helst i västerås området men det går med andra butiker också ifall dom kan skicka via posten eller dylikt. Hemsidor godtages också. Tack på förhand! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har du kollat med Furlunds modetyger? De har om jag minns rätt butik i Västerås och nätförsäljning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Om du inte hittar alla färger kanske du kan hitta vitt och färga, om du nu hittar i naturmaterial.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Furlunds har inte alltid allt i katalog eller på nätet. Men ring och hör med dem. Det kan vara så att dem har ngt som liknar denimtyg/jeans. Det är vävsättet (kypert) som gör att det är det lite grövre och stabilare tyget. Det finns även med strech i och är oftast en tunnare varienat.
Får du tag på vit denim så kan du alltid färga som Alvan nämnde. Stoff och stil, Jonic säljer tyg via nätet. Men om dem har denim kan jag inte lova. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:44.