![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Betyg: ![]() |
Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Det här var ju toppen, det går finfint med engelska
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det var bara någon dag sedan någon hade samma problem med sin Husqvarna 2000. Kolla i forum, det fanns flera tips och råd. Men försök INTE vrida ratten med våld. Den behöver smörjning, kanske rengöring. Är man händig, så kan du klara en hel del själv, om allt är hel :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har 4 mönsterkammar till salu, som passar till äldre 2000-maskinerna: B - C - C - D se bild.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Vad roligt att hitta så många Husqvarna 2000 ägare
Jag har precis hittat tillbaka hit och är så sugen på att börja sy igen. En fråga till er vet ni hur man använder rynkfoten och vilka inställningar man har på maksinen då? Ska sy en kjol till dottern men få liksom inte till det. Tacksam för svar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Här är en länk till hur man använder rynkfot. Om det är den du använder förstås.
http://www.husqvarnaviking.com/sv-SE...g-Foot-%285%29 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej!
Jag har tagit över mammas gammelgamla symaskin - en Husqvarna 2000 modell 6440. Är det någon som vet om jag kan ställa in så nålen automatiskt stannar i nedåtläge? Tycker det är störigt när nålen stannar i luften och jag måste vrida den neråt manuellt om jag behöver lyfta på pressarfoten för att vrida på eller justera tyget. Lyckades nyss hitta en manual på engelska men hittar ingenting om detta. Tar tacksamt emot tips och förslag om någon har det! ![]() /Lovisa |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
Hei kan jeg få kjøpt mønsterkammer av deg? Tor tor.magnussen@gmail.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
Citat:
Flger D med? Tor |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Hej,
Jag har nu bara kam C och D kvar till försäljning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Hej! Någon som har en manual till husqvarna 2000 6460?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:47.