![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Det här var ett tag sedan men vill bara tillägga att alla Husqvarnas pressarfötter går att använda till Pfaff med en fotomvandlare dock kan man då inte ha IDT nedfälld. Men det går också bra tvärt om dvs Pfaffs fötter till Husqvarna fast det är nog inte lika vanligt att man gör Husqvarna har ett väldigt stort utbud av olika pressarfötter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Med hjälp av fotomvandlare använder jag bandkantare och rynkapparaten till både Singer, Husqvarna och Bernina.
Det behövs inte heller alltid en fotomvandlare det går att skruva fast foten direkt på nålstången. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Låter ju jättebra med en fotomvandlare. Var kan jag köpa en sån? Helst på internet. Vad är det jag ska googla på för att hitta en sån?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Du kan köpa den ÅF av ditt symaskinsmärke.
Sök på nätet både på svenska och engelska, E-bay. Vad har du för symaskin? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
bandkantarfot konventera |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:23.