![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hej!
Det är tråkigt att du råkat ut för detta,men sannolikheten för att du skulle vara ensam om det här är liten. Det är säkert fler som råkat ut för sådana regler. Mitt förslag är att du kontaktar det parti/grupp i EU parlamentet som du känner dig närmast och berättar om det som hände. Ibland kan EU ändra på saker och ting till det bättre. MVH |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Husqvarna Âterförsäljare
Jag känner en kille som jobbar pâ Husqvarna i Sverige. Pâ huvudkontoret. Men tánkte jag vill inte lámna ut killen i England som sâlde till mig om han enligt Husqvarnas regler inte fâr sälja. Men skulle gärna vilja röra om lite i det här med att hàlla uppe priser och styra, ser det lite som kartellbildning
Kan säkert hitta nâgon som vill laga min symaskin, men jag kommer att fâ âka nàgra mil. Tror det finns en i Benidorm. Att sy som hobby är inte alls sà utbrett här. Här har folk sytt för industrin, även om de gjort det hemifrân och dâ är det helt andra maskiner som gäller |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vi servar även maskiner som ej är köpta hos oss dock ej dom som är köpta på Netto, Coop, Lildl mfl. Om vi bara skulle serva dom maskinerna som vi själva säljer så skulle det ju innebära stora problem för kunden om denne skulle vilja flytta till en annan stad. Jag tror att spanjoren helt enkelt är en skitstövel som du kan vara glad över att slippa lämna din maskin till och kan lova att dom flesta symaskinsåterförsäljaran skulle hjälpa till även om maskinen ej är köpt just där.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Reparatören
Tror ocksâ du har rätt i att han är en skitstövel. Kanske jag en dag säger det till honom, bara för att han ska veta det. Man lockar inte kunder pâ det sättet
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:21.