![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Vad vackra de blev!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
men vad cool du är som bara sätter dej o pysslar o levererar fina mössor, tjejjerna dina måste blivit jätteglada, Superbra jobbat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
Njae, minstingen slet av sig mössan och tittade argt på mig varje gång jag försökte prova den på henne ![]() den större blev glad av det nya större mössan, får se om den åker på i morgon när det bör iväg till förskolan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Fina mössor
Vilka fina mössor du sytt.
Så kul att du använder dina gamla slöjdkunskaper. Testa du mera . Craftsy är en bra idesida och likaså 365 saker att slöjda. Sen kan du kolla olika bloggar. Men det vet du förstås. Lycka tll! Tyskland (I-L Fridh) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hjälp, jag kan inte sluta
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jättefina mössor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Jättefina mössor du har gjort, passa på att sy många flera när du en gång håller på. Bra till födelsedagspresenter när barnen skall på kalas osv. Och till alla andra anledningar du kan hitta på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:20.