![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Betyg: ![]() |
Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Nedanför balanshjulet finns plats för spolen. Tråden till spolen kan väljas tunnare än övertråden. Manualen säger att det ger finare stygn. Det finns en skruv mitt i balanshjulen den ska du vrida moturs för att resten av maskinen ska vila medans du fyller på spolen.
Trådens väg till spolen för spolning hittar du. Vägen är bakom maskinen mot gaveln vid din högra hand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du är pålitlig du!
Dum fråga kanske, men, spelar det någon roll på vilket håll man lindar tråden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Om spolen har en baksida och en framsida ja, annars nej.
Jag väntar för att se hur det går med spolningen. Senast redigerad av EsNadisys den 2014-01-10 klockan 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Blä
Den vill bara spola längst in på spolen, och jääääättelöst???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Se till att spolen sitter fast på sin spolningsplats. Det finns en liten tand(?) som skal få plats i den lilla skurna biten i spolen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag klarade det, tror jag!!!!
ska pröva och sy nu.. håll tummar och tår! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Håller tummarna, kom igen!
Go´natt! Senast redigerad av EsNadisys den 2014-01-10 klockan 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Grrr....
Vill ju sy ut och in sulan... MEN maskinen klarar inte luddet. Eller rättare sagt, pressarfoten klarar inte det, det luddar fast i den som en knut typ och sedan stannar man där ![]() Blä... sprätta upp det jag sytt och få ha sömsmånen synlig på utsidan... och zickzacka runt istället kanske? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:32.