![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej! Alldeles ny på den här siten så jag hoppas det blir rätt nu
![]() Jag är total nybörjare när det gäller sömnad och har nu fått lite pengar som ska gå till en symaskin. Men vad ska jag välja? Jag vet knappt vad man kan göra med en bra symaskin och behöver en som jag kan lära mig på men vill ändå ha en maskin som jag kan behålla ett tag. Har ni några tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej och välkommen.
Det finns massor av maskiner och olika modeller. Jag har en Husqvarna Orchidea 1250. En relativt avancerad maskin, (när jag fick den för 7 år sedan, var det den mest avancerade) Det finns många olika modeller av Husqvarna, numeraa heter de väl Viking. Jag är mycket nöjd med min symaskin. Jag har alltid haft Husqvarna. Kolla in vad det finns i en Husqvarna-butik. Men titta även på andra märken. Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:20.