![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Tack ni som kommit med förslag ang broderitråd. Nu är de bara för mig att testa vilken som jag tycker är bra. Jag är fullt medveten om att man kan åka på tullavgift när man handlar från utlandet (de är ett lotteri har jag upptäckt).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Broderitrâd
Köper ocksâ fran M-broderting i Danmark. Snabb leverans och bra portopriser. Jag bor i Spanien. Trâden är jättebra. Köper ocksâ av deras vlies
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kapar denna tråden! Vet någon var man kan hitta översättning från Sulkys nummer till Emmels? Tittar man på hemsidan (M-broderiting) så står det bara siffror på de många av färgerna utan förklaring om den är röd eller roströd eller någon annan nyans av röd och jag tycker det är svårt att se på en skärm vilken nyans tråden har.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det beror lite på vilket program du kör. Broderiting har färgkort till 5D, 4D, Pe 6 och Pe 8.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag tänkte mer när jag ska beställa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:54.