Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2013-05-30, 11:40   #1
Talla Talla är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2012
Inlägg: 135
Jag hoppas att jag inte skrämt för mycket med min historia. Jag tror och hoppas att det inte varje gång blir problem. Klart, det var irriterande att kommunikationen inte fungerade, när jag skrev att "ni levererat varor för så mycket pengar och dragit från kortet så mycket. Jag vill ha mellanskillnaden tillbaka". Så får man svar "din beställning var på si och så många kronor". Men sedan kändes det som de fattat (efter ett antal mail) och återbetalat. Så det blev ju lyckligt slut
Jag tror jag ska beställa därifrån igen. En del tyg är kännbart billigare hos dem.
Talla är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-05-30, 12:33   #2
Spader-Dam Spader-Dam är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2011
Inlägg: 165
för mig gick det bra handla där och dom har fina tyger till bra priser. Man får bara hoppas inget är slut och krånglar
Spader-Dam är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-05-30, 21:51   #3
marie.s.g marie.s.g är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2011
Inlägg: 596
Ni kanske ska skriva till deras kundtjänst på tyska?
marie.s.g är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-05-30, 23:30   #4
Spader-Dam Spader-Dam är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2011
Inlägg: 165
översatt med google translate?
Spader-Dam är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 08:19   #5
bila bila är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2010
Inlägg: 1 848
Jag tror att ni kan skriva på Svenska. Ägarna har tillbringat sina somrar i Sverige sedan som var mycket små.

Jag träffade för övrigt deras mamma och pappa för drygt en vecka sedan. Jag berättade att kritiken från det svenska syfolken var allt annat än fin. Jag uppmanade dom att läsa vad som skrivit på sysidan om tyg.se, och skicka det vidare till sönerna.

Jag fick också veta dom bytt datasystem i januari, och att dom fick ett som inte fungerade, så dom var utan data i 6 veckor. Dom var helt utan möjlighet att nå sina kunder.

Företaget har vuxit snabbt och dom har väl glömt bort det är med kundservis. Synd att man inte vågar beställa, dom har fina tyger till bra pris, men man måste ju få det man beställt också och hjälp när det går snett.
bila är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 11:48   #6
TigerLily TigerLily är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2013
Inlägg: 44
Så bra att kritiken kommit fram till dem. Då tar de kanske till sig
TigerLily är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 10:10   #7
Talla Talla är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2012
Inlägg: 135
Jag hittat ett tyg som jag behöver hos Tyg.se. Och det slank ner i korgen lite annat tyg också Jag sa ju att det är svårt att hålla sig från att handla där. Lagt beställningen på kvällen 29 maj. Såg idag på mitt konto att paketet är skickat. Där stod alla tyg jag beställt kvar, så nu förväntar jag mig att alla de ligger i paketet. (Förra gången jag beställt så tog de bort de tyg som var inte i lager från listan.)

När det var strul med en beställning i vintras, så skrev de att de höll på att byta system. Sådant kan ju hända. Sedan dess är deras hemsida bättre, bättre koll på lagerförda tyger. Helt ok leveranstid. Jag väntar på paketet och ser. De kanske inte så hopplösa ändå, tyg.se?
Talla är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons