|  | 
|  | Nyheter |  |  | Artiklar |  |  | Bloggar |  |  | Forum |  |  | Bilder |  |  | Annonser |  |  | Recensioner |  |  | Länkar |  |  | Kalender |  |  | Medlemmar |  |  | Din sida |  |  | Om... |  | 
 Bevakningar
 Bevakningar    Inställningar
 Inställningar    Sök i forum
 Sök i forum    Forumregler
 Forumregler  |  | 
|  2013-04-05, 08:01 | #1 | 
| Medlem sedan: jan 2012 
				 | Igår kom mina fina disktrasor! Tack, Farmorsmor, för den stora blåa med vit bård! Tack, Helena, för den diagonalrandiga rosa och vita! Tack, Jossie, för den ribbstickade tvåfärgade! Och så ett extra tack till dig, Jossie, för att du var en så bra swapmamma! | 
|   |   | 
|  2013-04-05, 15:15 | #2 | 
| Medlem sedan: nov 2004 
				 | 

bilder?
			 kommer det ut lite bilder snart? Blir nyfiken över alla kreationer   | 
|   |   | 
|  2013-04-05, 21:53 | #3 | 
| Medlem sedan: okt 2007 
				 | 

Tack!
			 Tre härliga disktrasor i olkia färger, modeller och tekniker har jag nu fått. Stort tack till annsj, rivka o jossie! Verkligen kul att kunna variera sig vid diskbaljan    Kram till er alla som var med, extra stor kram till jossie som fixade detta! | 
|   |   | 
|  2013-04-06, 10:13 | #4 | 
| Medlem sedan: mar 2004 
				 | 

Tack för fin disktrasa!
			 Vill tacka Rivka för jättefint arbete,även Jossie ska tack för att du ordnade swappen. Hälsningar Gerd | 
|   |   | 
|  2013-04-07, 20:22 | #5 | 
				 |  Tack Det var roligt att hålla i swappen. Tack alla som var med! Så roligt     Och ett speciellt tack till Helena_b - för fin vit och rosa disktrasa stickad i domino! annsj102 - för häftig grön diagonalstickad trasa! Nu blir det kul att torka av bordet och bänken  | 
|   |   | 
|  2013-04-17, 00:25 | #6 | 
				 | Slit dem med hälsa, varm vatten och lite smuts. Tack till Annsj102 och Helena_B för mina två rosa trasor. Har inte börjat använda dem än, men de ligger överst i disktrasehögen. Jag vet inte hur man lägger upp bilder här i forumet, men jag har lagt upp bilder på både de två jag virkade och de två stickade jag fick tillbaka här. Bilden gör dock inte den mönsterstickade riktig rättvisa... http://rivkavirkar.blogspot.se/2013/...isktrasor.html | 
|   |   | 
|  | 
		«
			Föregående ämne
			|
			Nästa ämne
		»

| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | 
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet | 
| 
 |  | 
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:03.

Hybrid-visning
 Hybrid-visning