Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2013-03-07, 18:37   #1
Sabbie Sabbie är inte uppkopplad

Hej igen

Vet inte om någon kommer läsa detta, jag har nu påbörjat en företagskurs, fick köpa en bok till detta, och ska nu i två veckor läsa om hur man startar ett företag. boken är knepig, mycket jag inte förstår där, samtidigt som att jag nu börjar fundera mer ingående på hur jag vill ha mitt företag. affärside har jag, planer håller jag på med. skapade en hemsida, som jag betalar för varje månad, köpte mig ett domän namn, och håller nu på att inskaffa lite tyger för att sy mindre saker av, som jag ska sälja på sidan, för att kunna synas på marknaden. jag kommer ha skrädderi men även sy till hemsidan och marknader.
Det svåra är prissättning.Skrädderiet vet jag redan vilka priser jag vill ta, går som lärling i ett skrädderi just nu. det är dock nysömnaden som jag inte blir riktigt klok på, för jag är rädd att ta för mycket?
Sabbie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-04-16, 20:07   #2
curedolly curedolly är inte uppkopplad

Prissättning är så himla svårt... Etsy har en ganska bra formel som de rekommenderar folk som säljer sina grejer där - kanske intressant för dig också! Här finns den: http://www.etsy.com/blog/en/2012/a-s...ing-your-work/
curedolly är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-04-16, 21:21   #3
marie.s.g marie.s.g är inte uppkopplad

Du kan inte konkurrera med HMs sömmerskor i Bangladesh så sätt pris som är rimliga för dig som hantverkare i Sverige. Vill de inte betala det så handlar de ändå på H&M.
marie.s.g är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:20.