![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
| Notiser |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Det är det man betalar för att köpa i butik i Sverige. Var inte rädd att gå tillbaka och ställa frågor som dyker upp. Är det en bra butik så svarar dom på dina frågor.
Vem idiot som helst kan sälja en symaskin till en kund (till och med Ikea och Lidl). Första maskinen är inte så värdefull. Men när kunden kommer tillbaka själv eller med en vän och köper nästa maskin, så är det en bra butik där ägaren kan känna sig stolt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Din maskin verkar jättejobbig. Jag har aldrig behövt göra en trådkedja för hand med min maskin, det bara funkar när man trycker på pedalen. Jag har Janome 644d samt en coverlock från babylock, inga sådana problem med den heller. Byt maskin.
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
|
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
mycket sent svar
Har inte varit inne så mycket här på sysidan de sista månaderna.
jag hade exakt samma problem med min 3.0 när jag köpte den begagnad. Satt och slet mitt hår. Felet var att jag hade trätt tråden över handtaget och inte under. Jag fick se det som att jag övade träda maskinen nu kan jag det. Jag tog en tur till butiken och bad att få lite tips efter det. Köpte några pressarfötter samtidigt. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
|
Citat:
så nu hoppas ja d ska funka! |
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:35.

så nu hoppas ja d ska funka!
Hybrid-visning