![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Nu VET jag att det är en Persson för det finns en identisk på hembygdsmusset i Arvidsjaur :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
I mellandagarna jar jag fixat och trixat, och så hittade jag ett område jag inte rengjort. Jag började gno, och döm min förvåning när texten Persson plötsligt framträdde :-)
(jag lägger upp en bild så fort bloggen ger mig tillträde...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
och gärna adressen till bloggen här så man kan kika på underverket.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ha ha, jodå... men just nu funkar det inte och "underverket består av en massa lösa skryvar och isärplockade mekaniska delar :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Alla inlägg på min blogg som handlar om min Per Persson ligger här:
http://handarbete.appelklyftig.com/#category10 Idag har jag monterat tillbaka nålarna, men det saknas ca 45 nålar eftersom asken med extra nålar som medföljde visade sig tillhöra någon annan maskin! Satte in en annons är på sysidan för att se om någon har nått liknande... Hur som heslt så kommer jag ju i alla fall kunna sticka små saker med de nålar jag har satt in. Bra test om jag får den att funka öht. Jag smörjde in alla nålar i stickmaskinsolja innan jag satte i dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:29.