![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Sökt har jag gjort ett flertal gånger men inte fått fram nånting - så därför tänkte jag att det finns kanske nån här som vet!?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ge oss ett foto på etiketten då så får vi försöka nu när du gjort oss nyfikna och ingen verkar kunna svara.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
ser nästan lite småläskig ut
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det ser ut som om den ska hålla fast något.
Går det att spänna/låsa fast "armarna"? Är det någon sorts fjäder i "apparaten" så "armarna" spänner mot varandra? Är spetsarna på "armarna" fjädrande? De ser ut att vara som på en bläckpenna, alltså inte gjutna i ett stycke med "armarna". Är det hål på båda "armarna"? Är hålen genomgående? Hur stor är "apparaten"? Jag har svårt att storleksbedömma den. Så nyfiken jag blir... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Är den liten och passar på stygnplåten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Här kommer 2 bilder på rörligheten!
Spetsarna/armarna kan bara föras mot och från varandra.Det är bara hål i den ena spetsen/armen - gängade hål - så det är inte hål rakt igenom spetsen. Den är ca 23 cm lång, 10 cm bred och 10-12 cm hög. På etiketten står det:Supplid by H, Singer LTD. 160 commersial road London E1. Manufactured by The Balaban engineering, co LTD. Patent app no 23043 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Balaban-företget finns kvar med namnet Miniroller och tillverkar kap- och rullbord för textilindustrin. De kan säkert titta på bilden och säga vad det är för något,
hemsida http://www.miniroller.co.uk/index.html epost miniroller@miniroller.co.uk |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:14.