![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
Medlem sedan: jun 2010
Inlägg: 19
|
Är det så att det är person A.B på tyg.se som ni haft kontakt med? Hon har bemött mig väldigt otrevligt men jag har inte lyckats få svar i telefon ännu. Jag är inne på sjunde veckan utan leverans. Kolla in deras facebooksida
![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem sedan: maj 2008
Inlägg: 8
|
ingen personlig kontakt
Som sagt...jag har inte lyckats prata med någon på telefon. Ingen som svarar o. man orkar inte vänta i telefonen hur länge som helst. Jag skrev igen till dem för några dagar sen, att jag ville ha pengar tillbaka...att de inte behövde skicka tyget. Hur länge ska man vänta? Jag beställde ju två st. tyger den 18:e Augusti.....länge sedan
Och jag tänker "bombardera" dem med mail, tills de fixar det här. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem sedan: apr 2007
Inlägg: 2 541
|
Vilka vägar finns det att ta för att få hjälp?
Konsumentvägledaren i din kommun. Allmänna reklamationsnämnden. Plus redaktionen. Jag hade tänkt köpa tyg från dem. Vilken tur att denna tråd kom upp. Nu kommer jag att avstå från det. Tack alla som skrivit om era problem. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem sedan: maj 2008
Inlägg: 8
|
Tyg.se
Hej igen! Jag skrev en kommentar på TYG:s Facebooks-sida och fick idag svar. Både på FB-sidan och i mail. De annulerar min order och ska återbetala mig. Så det funkade att skriva på FB!!!!!! Har du GUMPAN58 kollat deras sida ? Så många klagomål!!!!!! Beställ INTE från dom. Helt oseriösa....
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem sedan: jun 2010
Inlägg: 19
|
Fick också ordern annullerad efter syrliga inlägg på deras facebooksida. Men jag vill allt se pengarna först.
I mejlet stod "Vi hoppas vi kan välkomna dig snart igen" Jo tjena! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem sedan: okt 2008
Inlägg: 832
|
Vilken tur jag måste ha haft.
Har beställt många gånger och aldrig har det felat, blir dock lite fundersam nu när det klagas så mycket både här och på FB. Angående förskottsbetalning så är väl nästan standar när man beställer från utlandet, fast jag kallar det inte förskottsbetalning utan det är ju vanlig kortbetalning som gäller. Inget typiskt för tyg.se med andra ord. Tråkigt dock när det inte funkar som det ska. ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem sedan: maj 2008
Inlägg: 8
|
Till pSYkopat!!!
Jo, jag fick samma hälsning i mailet..."Vi hoppas vi kan välkomna dig snart igen"....!!! Hahaaa...Vad tror de ? Aldrig i livet. Jag har beställt från FABRIC.com (USA) och där förskottsbetalar man oxå. Funkade perfekt.
Nej, aldrig mer TYG.se för mig. |
|
|
|
![]() |
| Taggar |
| tyg på nätet, tyg.se |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:07.







Och jag tänker "bombardera" dem med mail, tills de fixar det här.

Hybrid-visning
