![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Tack Birgit!
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Tycker dom ser så tunna ut så en del i min hjärna säger men dom kan väll inte vara varma! Man verkar ha fått fast spikat i huvet att en strumpa måste vara något tjock för att vara varm
![]() Men titta hos fisk å jakt affärer borde nog va en bra idé. Dom säljer ju strumpor som är till för att hålla en varm å torr sittandes på pass. Borde nog kunna hålla mina isbitar varma när jag rör mig. Hittade dessa när jag snokade runt på internet. Lite tjocka å dyra men hua va dom ser mysiga ut! http://www.tahorseware.se/thermohair...927-c-489.aspx |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Att ha iläggssulor i skorna gör skillnad. Mer sällan har snyggstövlar ordenliga sulor utan bara ett tunt lager som skiljer mellan gatan och foten. Mycket av kylan kommer underifrån. Lägg i ett par sulor av något isolerande material. Tjock ullsula är trevligt men om de inte får plats såvärmer även en tunnare... men inte skinn.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Jag är förtjust i bambu! Varmt, mjukt, olika tjocklekar, kliar inte...
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sulor gör också att skorna/stövlarna håller längre och de är betydligt skönare att gå i
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:55.

Hybrid-visning