![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hallå Jossan, såg ditt svar först nu :-). Vad kul att vi är 'grannar'. Om du skall på "introduktionen" den 26 aug så kan vi ju prata då. Annars hörs vi väl av här på ss.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hejsan
Jag kan den 26/8. Men var i Krokslätt ligger lokalen? Har ni någon gatuadress? Viola |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hejhej! Jag kan båda dagar tror jag....är ute och seglar just nu och har inte almankan med. ;-) Ja, behöver veta var lokalen är, också. Ser framemot att träffa alla.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kan också båda dagarna!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Jag har kommit på att jag ju inte alls kan den 26/8
![]() Då är ju jag och hälsar på min kompis Karin i Stockholm för att bla. gå och titta på Hemslöjdsutställningen på Liljevalchs ![]() Men jag kan sen på tisdagen. Och tror att ni säkert kommer fram till vettiga saker utan mig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Träff 28agu
Hej igen alla!
Vi träffas den 28 aug. Kom till lokalen mellan kl17.00 - 21.00 Lokalen ligger på krokslättsparkgata 57B gavel ner en trappa på utsidan mot hökegårdsgatan.(samma hus som pizzerian men motsatsa gavel) Buss nr 19 och 755 hållplats hökegårdsgatan. Jag fixare lättare fika tillsjälvkostnad Med vänlig hälsning, kosmos Käthe Ps Om något är oklart hör gärna av er igen |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej
Vad roligt, det är ju mina gamla barndomstrakter. Är född på Hökegårdsgatan. Vi ses 28 augusti Viola |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:15.