![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Kan alla datum utan den 22 aug. Hur var det nu, det fanns några maskiner där?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Jag är 61 och har sytt och pysslat sedan jag var barn. Jag älskar att prova nya grejor. Fast mest nu syr jag kviltat. Jag kan vara med på 22/8, 24-26/8 eller 29/8. Det ska bli kul att träffa alla. Själv bor jag på Onsala. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Blir det tisdag-kvällar blir jag hemskt glad och dyker upp!
28 år på Guldheden som nuförtiden mest stickar på stickmaskin och syr kläder. Inga kompisar eller bekanta som textilar, skulle vara så kul med en cirkel! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hejsan alla
Tillbaka från semestern och ser att ni kommit fram till tisdagskvällar. Låter jättebra tycker jag. Är 49 år, gift, 2 barn, bor i Kungälv. Syr varje ledig stund, mest kläder. Har tyvärr inga kompisar med samma intresse så detta att träffas ett gäng med samma intresse ser jag verkligen fram emot. Viola |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Hej vad kul vi kommer att bli många. Ca 10- 14st. Det är nog inga problem att vi blir många.som vi vill ev hålla på med olika saker, men det finns gott om plats i lokalen. Och skulle det vara så kan vi fixa så vi träffas två gånger i veckan så alla har möjlighet att vara med.
Första träffen tänkte jag bara att vi träffas och diskutera tite och lära känna varandra. Se vad vi vill göra m.m Om lokalen kan fungerar till vårarar träffae.(jag tror att den gör detta ) Kom gärna förslag om vi ska ta första träffen en helg eller vardag av de dagarna jag har läget upp. Ps jag kan även dessa datumen 8/8-9/8 och 11/8-12/8 Med vänlig hälsning, Käthe |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej!...jag kan inga av de extra datum du skrev. Tyvärr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Mitt förslag är att vi träffas den 22/8 kl 18 eller den 26/8 kl 15. Hoppas vi blir många som kan. Med vänlig hälsning, Käthe
Ps Jag fixar fikat |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:28.