![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Kurs gratis får man bara om man köpt maskinen hos en återförsäljare, men man kan alltid fråga och erbjuda sig att betala. Fråga tillexempel Sara i Stickbutiken. Kan tänkas att hon ställer upp.
Annars kanske vi kan ses lite längre fram i sommar. Jag bor i Uppsala. Det kan tänkas att du behöver en ny tryckstång. Om du trycker på nålarna när de är i viloläge, fjädrar de då? Om de gör det så behövs en ny tryckstång. Den finns också hos Sara. Stickbutiken ligger vid st.Eriksplan så du kan ta pendeln till Karlberg och gå därifrån. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kurs
Har du tid och lust att hjälpa mig så jag glad
![]() Då det inte följde med några instruktionsböcker till maskinen ringde jag Olax (generalagenturen för Silver Red) och beställde. Han sa också att tryckstången skulle bytas, så det har jag gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:47.