Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2012-06-21, 20:45   #5
Sabbie Sabbie är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2005
Inlägg: 399
jag hade ringt dom. får du påminnelse så kräv att dom tar tillbaka den och att du inte ska behöva betala. när jag blir irriterad för något dom gör fel, brukar jag klargöra att kunden har rätt, på ett bestämt sätt men inte på något otrevligt vis, men samtidigt låta dom veta att man accepterar inte vad som helst. det är viktigt att få dom att förstå att man menar allvar, annars utnyttjar dom bara ens godhet. ibland får man inte vara för snäll, men givetvis ska man inte vara otrevlig på något vis. hoppas det löser sig
Sabbie är inte uppkopplad   Svara med citat
 

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons