![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Så spännande! Du får berätta hur det går. Det ser ut att vara en spännande maskin. Min gamla Familia är en enkelbäddsmaskin från 50-talet, men det fanns visst en resårbädd till den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Idag har jag lärt mig att min "nya" Royal inte är en maskin med resårbädd utan en "äkta dubbelbädd". Den kommer alltså att kunna rundsticka - om jag nu får den att funka ö.h.t. det vill säga :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
På en äkta dubbelbädd stickar man oftast med bägge bäddarna. Rundstickning kan man sticka på alla maskiner som har resårbädd. Ska bli kul och se vad du kan få ut av den där maskinen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja, verkligen, jag vet verkligen ingenting om detta, mina tidigare maskiner har varit enkla. Ett nytt steg helt enkelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Nu har jag fått den att fungera och dessutom listat ut hur man gör för att sticka runt (som det inte stod något om i manualen).
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vilken naturbegåvning. Grattis!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Snyggt jobbat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:51.