Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2012-06-11, 08:46   #5
IrmeliE IrmeliE är inte uppkopplad

Bila...jag sydde in den för att se om det skulle bli bättre, dvs, det var samma lika fel när den var större. Och den är inte trång nu, men jag vet, det ser så ut. =) Det är det jag stör mig på.

Dahlia...om det är sömmen fram du menar ser det bättre ut när jag har tyllunderkjolen på, och det hela lyfts upp.
Har redan testat att lyfta kjolen i sida, det blev bättre i sidan men gjorde det sämre i ryggen. Så då kanske det bara återstår att göra om och göra om. Och kanske rätt. Vilket jag "gärna" gör om du tror att det finns en chans till förbättring. Och så får jag ju träna på blixtlåssömnad! Toppen!

I övrigt är faktiskt inte insnitten olika långa, men det ena ligger ihop utan att vara sytt. Som jag vill att det ska vara. Det ser nog också bättre ut med underkjolen på.

Man kan såklart tycka att jag borde sytt en provklänning först, och naturligtvis har jag gjort det, men tror att skillnad i tyg och viss förändring i sömsmån, mera nogrann med denna klänning, gör att den inte alls blir lika bra som provisen.

Tack för tips!
IrmeliE är inte uppkopplad   Svara med citat

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:21.