![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Som många andra kollar jag bilderna först. Därefter kollar jag om jag fått ngn kommentar.
Forumet har jag slutat läsa, för det är bara liknande trådar som startas om och om igen. Där är ingen struktur och ingen överskådlighet. Hade medlemmarna här googlat innan de startar trådar, hade de funnit att informationen de söker oftast redan finns här. Sysidan är en fantastisk källa till kunskap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag håller med dig och jag vety att det finns en sökruta någonstans men den är svår att hitta....
För en förbättring av sidan skulle jag vilja ha en funktion där man kan lägga in tyg/ garnaffärer mm som kan vara av intresse och dessa skall kunna kommenteras av andra medlemmar och man skall kunna söka på ort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag brukar kolla forumet först. Sedan tar i en titt på bilderna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tittar först om det har kommit nya inlägg och läser en eller flera om dom är intressanta eller om jag kan försöka hjälpa i en fråga. Sen brukar jag titta på bilder om det gjorts något intressant och är det nåt jag tycker fint brukar jag titta vad mer personen gjort.
Kan hända jag tittar lite på annonser och om det har kommit in någon mer av dom fina tipsen med att sy som dom med sy dit blixtlås och kantband ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
vad tittar du på sysidan |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:21.