![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
OJOJ läste inte hela tråden
Oj, det blev ett stort hopp där...
![]() Jag svarade på början av tråden. Ser att du redan börjat sy, bra! Du har ju redan hittat rätt spår, ser fram att få se foto på hur det blir ![]() Hoppas du kan ha nån glädje av mina råd i alla fall, för jag hoppas du vill sy fler saker, det är ju så kul! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Ola! Nyss hemkommen från Barcelona! Hittade
ingen bra tygaffär där. Men människorna solade och badade, inte jag. De har haft ovanligt varm vecka, 20 grader mot normalt 13. Så jag hade i alla fall tur med vädret. Skämt och sida allt utom att hitta en bra och prisvärd tygbutik. Ser att du har fått den hjälp du behöver med sömnaden ser fram mot att få se din färdiga klänning. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
|
Citat:
i samma riktning som omlotten i överdelen. Det är så många klänningar som är osydda. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Just det Gumpan, det hade varit snyggt!
Och alla dessa fantastiska osydda klänningar, suck! Så mycket fint man skulle kunna sy om dygnet hade 48 h. Nu ser vi väldigt mycket fram emot att få se hur den här fina prickiga klänningen blir. Nästan så man blir lite sugen själv, jag har faktiskt ingen prickig klänning. Å andra sidan har jag en hög osydda tyger (utan prickar) ![]() |
|
|
|
![]() |
| Taggar |
| klänning, modellval, strl 46 |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:59.

Hybrid-visning