![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 | |
|
Citat:
göra det! Det där är ju super! Berätta är du snäll!! Det ger så klar bild hur det kommer att se ut. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
Citat:
Tyvärr är det inte alltid så här lätt att hitta en lämplig blandning av bildlagren. Om dessutom bakgrunden finns kvar måste den maskas bort för annars blir den också färgad. Om du tittar i testforum ser du några bilder som jag färglagt men som krävt en hel del pyssel. Det är ett roligt pyssel dock. Så här kan det se ut på skrivbordet. Har du redan Photoshop elements installerat så kan du göra samma sak där. "Hemligheten" är att göra lager och blanda dessa på lämpligt sätt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Oj, det där lät som grekiska för mig. Är en sopa på det där.
Hm, måste nog be om hjälp. Tack! Ska i alla fall ladda ner programmet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Så här blev det...
äntligen har jag lyckats få tag på bild av mig i denna klänning.
Jag tycker den blev bra, jag kände mig fin denna dag. Tack alla för hjälp och tips, kommer ha nytta av det även i framtiden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Men titta, den blev jättefin! Härligt med prickigt! Älskar
det, blir så glad av det. ![]() Hoppas att du hade det trevligt och att du får en fin sommar med din familj och de dina. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vilken intressant tråd och så fin du blev!
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
klänning, modellval, strl 46 |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:53.